اراک
: در یک صبح جمعه پاییزی مهمان منزل جمشید مرادی شدم. کار هماهنگی با مدیرکل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و از مؤسسین سپاه پاسداران این استان خیلی سخت نبود و با چند تلفن انجام شد. از چند نفر از فعالان انقلاب اسلامی شنیده بودم که برخی از گروگانهای آمریکایی لانه جاسوسی مدتی در اراک نگهداری میشدهاند. میدانستم که جمشید مرادی اطلاعاتی درباره نگهداری گروگانهای آمریکایی...