شعار
امام: قیام انسانها به قسط، روش انبیاء است

امام: قیام انسانها به قسط، روش انبیاء است

روز 18 مهر 1360 امام خمینی(ره) در پاسخ به نامه  13 مهر ملک خالدبن عبد العزیز پادشاه وقت عربستان سعودی که راه پیمایی برائت از مشرکین ایرانیان را خلاف مسیر همبستگی اسلامی خوانده بود، طی جوابیه ای تصریح کردند قیام انسانها به قسط، سیاست کلی انبیاء و خصوصاً رسول خاتم(ص) است. متن نامه امام خمینی به شرح زیر است : بسم اللّه‏ الرحمن الرحیم حضرت ملک خالد بن عبد العزیز، پادشاه عربستان سعودی مرقوم شما واصل...

ادامه مطلب